luni, 20 decembrie 2010

Ultimul fum bun....

Eu....La fel ca voi , la fel ca ele , la fel ca restul . Nu ma consider special...sunt o persoana tipica , crescut intr`o familie mai dubioasa , intr`un orasel foarte dubios . Nu mi`a lipsit niciodata nimic , material ma refer. Am citit mult si asta mi`a dezvoltat dorinta sa nu mor la cativa kilometrii de locul in care m`am nascut. Intrebarea e : unde o sa ajung?:)) ce o sa fac? unde o sa merg ? cu cine o sa merg. La fel cum ziceam cu 2-3 randuri mai sus , sunt la fel ca si restul , sunt sigur ca toti ne`am pus odata si odata intrebarea " unde o sa ajung ". Am evadat din oraselul ala blestemat , am ajuns intr`un oras mai mare unde am reusit sa imi reinventez eul , un eu total diferit de ceea ce era inainte. La inceput a fost lejer , chiar foarte  frumos , dar am ajuns sa nu mai stiu cine sunt cu adevarat , am ajuns sa imi calc in picioare propiile principii pe care le consideram sfinte...dar totusi...probabil ca asta e cursul treburilor. Viata e o piesa de teatru , cu o coregrafie foarte tampita. Asa ca singurul lucru pe care putem sa il asteptam e ultimul fum bun , din ultima tigara ( cine stie cunoaste )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu